lunes, 22 de noviembre de 2010

No val la pena...

No val la pena enfadar-se més.
No val la pena pensar-hi més.

Perque contra més penso, menys entenc.
Perque contra més voltes li dono, menys comprenc.
Perque pensar en el mateix tot el día, no és bo.

Em colapsa, no em deixa pensar en res més.
Només en ell, només en nosaltres..., i no pot ser.

Per això he d'aprendre,
aprendre a no pensar en el tema,
en evadir els meus pensaments cap a altres coses,
en canviar, en focalitzar cap a un altre lloc.

Perque m'està matant,
perque no puc continuar així...
Perque vull tornar a ser jo,
perque vull ser la que era abans...

Però no passa res,
canviaré el xip.
Pensaré en que tots els meus pensaments,
tots els meus mals de cap, no valen la pena.
Perque no val la pena enfadar-se...
I això és el que faré...
No enfadar-me, no alterar-me.
Perque no val la pena, gens...

No hay comentarios:

Publicar un comentario